הקואליציה תטיל סנקציות על חברי הרשימה המשותפת

שיא חדש של שפלות הוא שהאיש שכל מורשתו הפוליטית בנויה על שנאה וקיטוב מנסה ללמד אותנו כיצד צריך לבנות גשרים. ההפחדות שלו רק מעצימות את הרשימה המשותפת.
איתי גדסי No Comments on הקואליציה תטיל סנקציות על חברי הרשימה המשותפת

ראש הממשלה נתניהו אישר, והקואליציה תטיל סנקציות על חברי הכנסת של הרשימה המשותפת שנעדרו מהלוויית הנשיא התשיעי שמעון פרס • איימן עודה: "שיא חדש של שפלות"

צילום: Miriam Alster/Flash90
שיא חדש של שפלות הוא שהאיש שכל מורשתו הפוליטית בנויה על שנאה וקיטוב מנסה ללמד אותנו כיצד צריך לבנות גשרים. ההפחדות שלו רק מעצימות את הרשימה המשותפת.
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הביטחון ויו"ר מפלגת 'ישראל ביתנו', אביגדור ליברמן ביקש מיו"ר הקואליציה, ח״כ דוד ביטן, להעביר החלטה מחייבת בהנהלת הקואליציה על החרמת 'הרשימה המשותפת' בכנסת.

ראש הממשלה נתניהו גיבה את שר הביטחון ליברמן, והשניים הודיעו כי ייעדרו בעת נאומי חברי הכנסת מהרשימה המשותפת בפתיחת מושב החורף של הכנסת.

יו״ר הקואליציה דוד ביטן אישר כי "אכן שר הביטחון אביגדור ליברמן פנה כדי להטיל סנקציות על חברי הכנסת הערבים והדבר גובה על ידי ראש הממשלה".

יו"ר הקואליציה הוסיף "נעתרתי לבקשה, ובכוונתי לכנס את הנהלת הקואליציה עם פתיחת מושב החורף שם נעביר החלטה על  סנקציות נגד חברי הרשימה המשותפת".

ח"כ ביטן אמר כי "ההתנהלות של חברי הכנסת הערבים שבאה לידי ביטוי גם בהיעדרותם מהלוויית שמעון פרס מוכיחה פעם אחר פעם כי אינם מונעים מרצון אמיתי לדאוג לאוכלוסייה הערבית בישראל ולדו קיום אלא פועלים לבדלנות, הסתה וקיטוב".

יו״ר הרשימה המשותפת, ח״כ איימן עודה הגיב לדבריו של שר הביטחון: ״שיא חדש של שפלות הוא שהאיש שכל מורשתו הפוליטית בנויה על שנאה וקיטוב מנסה ללמד אותנו כיצד צריך לבנות גשרים. אך כידוע היוזמות של ליברמן לפגוע בייצוג הפוליטי של האזרחים הערבים מתהפכות עליו ורק מחזקות אותנו, כך שההפחדות שלו רק מעצימות את הרשימה המשותפת. נמשיך לפעול בכל הזירות, כולל בזירה הפרלמנטרית, לקידום השלום והשוויון.״



0 תגובות